LEVERING
HVAD KOSTER FRAGTEN?
Hvis du køber for under 400 kr, opkræves der et fragtgebyr.
HVOR LANG TID TAGER LEVERINGEN?
Bestil inden kl. 12.00 og vi sender den samme hverdag. Vores leveringstid er normalt 3-7 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Der kan dog gå 1-2 dage mere på grund af forsinkelse hos fragtfirmaet, eller hvis de har usædvanligt travelt på vores lager.
HVORDAN SENDER I PAKKEN?
Vi bruger forskellige fragtfirmaer afhængigt af størrelsen på din ordre. Hvis du ikke har modtaget en e-mail med dit sporingsnummer, bedes du kontakte vores kundeservice på help@hijabfactory.com.
HVORDAN VED JEG, AT MIN PAKKE ER ANKOMMET?
Så snart dine varer er nået frem til afhentningsstedet, får du tilsendt en meddelelse pr. SMS til det mobiltelefonnummer, du angav ved bestillingen.
HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE HENTER MIN PAKKE?
Ved varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har hentet pakken, debiterer vi 150 kr. Det gør vi for at få dækket de dobbelte fragtudgifter samt vores omkostninger ved at finde varerne frem og udpakke dem.
LEVERER I TIL ALLE STEDER I DANMARK?
Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne.
KAN JEG HANDLE PÅ HIJABFACTORY.DK, HVIS JEG IKKE BOR I DANMARK?
Ja
RETURNERING
HAR JEG FORTRYDELSESRET?
Ved køb af varer på HijabFactory.dk er der altid 14 dages fortrydelsesret. Det betyder, at du har ret til at fortryde dit køb ved at meddele HijabFactory det inden for 14 dage, efter at du eller din repræsentant har taget imod den bestilte vare (fortrydelsesfrist).
HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?
• Du som kunde er ansvarlig for at betale returgebyret
• Produkt(er) skal returneres i ny stand med intakte tags
• Repack the product(s) in a secure package with all original packaging
• Genpakning af produkt (er) i en sikker pakke med al original emballage
• Vi anbefaler, at du vælger en sporbar forsendelsesmetode for at sikre sikkerheden i din forsendelse. Vi er ikke ansvarlige for mistede pakker.
Returner din pakke til:
Bifrost Logistics / HijabFactory
Box 21018
200 21 Malmö
Sverige
BYTTE
HVORDAN BYTTER JEG ET PRODUKT?
Det vil si at du sender tilbake det du ikke vil ha, og vi returnerer pengene dine. De nye varene som du vil kjøpe, bestiller du på vanlig måte i nettbutikken.
REKLAMATION
HVAD GØR JEG, HVIS ET PRODUKT ER BESKADIGET ELLER FORKERT?
Hvis du modtager en defekt eller forkert vare, hjælper vi dig naturligvis så hurtigt som muligt. Send følgende oplysninger pr. e-mail til help@HijabFactory.com:
- Den e-mailadresse, købet blev registreret under
- Ordrenummer
- Kundenavn
- Artikelnummer
- Vedhæft et billede.
Vores kundeservice kontakter dig, så snart de kan.
RETURBETALING
HVORNÅR FÅR JEG RETURBETALINGEN?
HijabFactory bestræber sig på at tilbagebetale beløbet så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage. Bemærk, at HijabFactory skal have modtaget returvaren, eller at der skal kunne fremvises en indleveringskvittering, før der kan foretages returbetaling.
HVORDAN FÅR JEG RETURBETALINGEN?
Hvis du har betalt med kort, tilbageføres beløbet til det kort, der blev brugt ved købet. Hvis du har valgt at få en faktura, flytter vi forfaldsdatoen på fakturaen så langt frem som muligt, så returvaren kan nå at komme frem til os. Når vi har modtaget returvaren, sendes en opdateret version af fakturaen til din e-mailadresse med det resterende beløb. Hvis du allerede har betalt fakturaen, får du en e-mail fra Klarna med returbetalingsoplysninger.
Foretog du dit køb under en kampagne eller med en rabatkode? Når din returvare er modtaget, omberegnes din ordre. Opfyldes kravene til kampagnen eller rabatten ikke, vil rabatten blive fratrukket din returbetaling.
FORCE MAJEURE
Under force majeure udsættes HijabFactorys forpligtelser. Hvis force majeure varer længere end 3 måneder, har såvel kunden som HijabFactory ret til at annullere kontrakten uden nogen forpligtelse til at betale erstatning.
Med force majeure menes blandt andet strejker, sygdom hos personalet, transportforstyrrelser, import / eksportforbud, hvad enten dette sker med virksomheden eller med dets leverandører.
Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn