Sikker shopping  Betal med Klarna   Faste lave priser

2-6 dages levering

 

Ofte stillede spørgsmål 

 

BESTILLING 

HVORDAN VED JEG, AT MIN ORDRE ER BLEVET REGISTRERET?
Du får tilsendt en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved købet. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kort efter at du har afgivet en ordre, kan det betyde, at der er gået noget galt med dit køb. Kontakt os, så skal vi nok hjælpe dig.

JEG HAR IKKE FÅET EN ORDREBEKRÆFTELSE.
Hvis du har afgivet en ordre hos os, men ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes, at du har angivet en forkert e-mailadresse. Kontakt os på help@hijabfactory.com, og spørg, om vi har en ordre registreret under dit navn, så vi kan rette din e-mailadresse og sende dig en ordrebekræftelse. Det kan også skyldes, at ordren ikke er gået igennem. Du skal derfor kontakte os, før du afgiver en ny ordre for at undgå at bestille dobbelt.

HVORDAN SPORER JEG MIN PAKKE?
Du får en e-mail med et sporingslink, så snart din pakke forlader vores lager. Dobbelttjek også din mappe med uønsket post. Sommetider havner e-mailen der.

JEG HAR IKKE FÅET EN MEDDELELSE OM AFHENTNING.
Hvis det er gået 7 dage, siden du afgav din ordre hos os, og du ikke har modtaget nogen meddelelse om, at pakken kan afhentes, bedes du kontakte os. Det kan skyldes, at der f.eks. mangler nogle tal i det mobiltelefonnummer, du angav ved bestillingen. Kontakt os i god tid, da pakken ligger til afhentning i 14 dage, og vi debiterer 150 kr for pakker, der ikke afhentes.

KAN JEG ANNULLERE EN ORDRE?
Hvis du vil annullere en ordre, inden varerne har forladt vores lager, skal du omgående sende email til os på support@hijabfactory.com. Vi kan dog ikke garantere, at vi kan nå at standse din ordre, inden dine varer afsendes, da de er hurtige til at finde varer frem og pakke dem på vores lager.

KAN JEG FORETAGE ÆNDRINGER I MIN ORDRE EFTER KØB?
Desværre kan vi ikke ændre en eksisterende ordre, men hvis du kontakter os med det samme, er det muligt at annullere ordren, før varerne afsendes fra vores lager. Når ordren er annulleret, kan du gå ind og afgive en ny ordre med de rigtige produkter, så du undgår at bestille dobbelt.

BETALING

KAN JEG BETALE MED KORT?
Ja, vi tilbyder hurtig og sikker betaling med den betalingsmetode, som du selv foretrækker. Vælg mellem kortbetaling (VISA, MasterCard) eller Klarna Faktura (fakturabetaling efter levering). For din sikkerhed er al kommunikation mellem dig og HijabFactory krypteret, inklusiv de oplysninger som sendes, når du gennemfører et køb.

HVORNÅR KOMMER FAKTURAEN?
Hvis du mangler eller har spørgsmål til din faktura, så kan du ringe til Klarna på telefonsupport 69 91 8881. Har du valgt at betale med Klarna faktura, sendes fakturaen fra Klarna til din mail. Fakturaen sendes den dag, som vi afsender ordren fra vores lager eller senest dagen efter. Hvis du har betalt med kort, men har brug for en faktura, så send en mail til support@hijabfactory.com , så sender vi en kvittering.

 

TILBUD

JEG GLEMTE AT INDTASTE MIN RABATKODE.
Kontakt vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig!

MIN RABATKODE VIRKER IKKE.
Kontroller, om du har indtastet koden rigtigt, og se, om der er angivet en gyldighedsperiode for koden. Hvis det ikke er tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig!

GENERELT OM TILBUD
HijabFactory har sommetider kampagner på hjemmesiden, såsom gratis fragt eller nedsat pris. Disse mere favorable vilkår gælder, så længe kampagnen kører og for de specifikke varer, der er angivet af HijabFactory i forbindelse med kampagnen. HijabFactory forbeholder sig ret til at stoppe sådanne kampagner når som helst. Tilbud på specifikke varer på hjemmesiden gælder i en begrænset periode, og så længe lager haves.

Produceret af: Wikinggruppen

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn